• Wpisów:99
  • Średnio co: 23 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 16:40
  • Licznik odwiedzin:32 423 / 2355 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Czemu wy nie komentujecie mojej sesji z Toralei??
Staram się robić jak najlepiej, a nie wiem co wy o tym myślicie!.
Więc prosze was abyście komentowali sesje to ja dla was robie!!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Jutro jadę do tesco i kupie (jak będzie) lalke z monster high!
Nie wiem jakie serie lalek będą więc moge tylko powiedzieć że albo Draculaure, a jak będzie franki sweet 1600 to w tedy kupie franki, a jak będzie lagoona classroom to w tedy kupie lagoone lub Clawdeen ! Hehe xD
Pozdrowionka!!
 

 
  • awatar Gość: Ja dostane Clawdeen z łóżkiem na urodziny. Powodzonka w spełnianiu
  • awatar Gość: Mam taką lagoone , dziewczyna z bloga monstereczka.high.pinger.pl
  • awatar Gość: Ja kocham pullip merl, ale wiesz, że jak ją zamówisz to przyjdzie dopiero gdzieś w połowie sierpnia.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Siemka.
Oto moje rysunki:
Ładne? czy Nie?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Hej..
Smuto mi troche bo nikt mojego bloga nie odwiedza ani nie komentuje
  • awatar Monster High Justynka: Jak to nie odwiedza!, masz na liczniku odwiedzin 166 że tyle osób cię odwiedziło!
  • awatar Lovelution...♥: Mojego też nie. Mówią, że odwiedzają ale najbardziej zależy mi na komentarzach :(
  • awatar Clawdeeneczka: nie przejmuj sie, mojego bloga też prawie nikt nie komentuje, ale popatrz na licznik odwiedzin
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Już nie długo koniec roku szkolnego jeee!!!
tylko teraz wyjątkowo późno 29 czerwca...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
1.Jak masz na imie? - Dorota
2.Ile masz lat?- 12
3.Masz lalki z Monster high?Jak tak to jakie?-Toralei Stripe
4.Chciałabyś mieć pullipa?- Tak!
5.Czy lubisz lalki Dal?- Nienawidze!
6.Jaką jeszcze lalke chciałabyś miec z Monster High?- Draculaure Skull Shores
7.Jaka jest twoja ulubiona Anime?- Miku Hatsune i Luka Megurine
No to na tyle Papa
  • awatar Kristen-Chan: Noo jakoś tak xD
  • awatar Gość: ulub.anime chyba posteć mangowa allbo vocaloid
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hello..
Od wtorku <tydzień temu> siedze w domu.
Ponieważ jestem chora
nudy...
Żeby nie było, fotki toralei ;p
 

 
Hej!
sory że mnie nie było przez dłuuugi czas...
Ale już jestem
Teraz fotki z Toralei
 

 
Znam taką fajną strone na której można kupić dla lalek akcesoria takie jak:
sztućce, kubki,filiżanki,szklanki coca cole, Elementy ozdobne itp.
I link do tej stronki
http://sklepik-dla-was.home.pl/
życzę wam udanych zakupów
 

 
Siemka!
Jak powiedziałam wczoraj będzie sesja
 

 
Ciesze się z powodu Toralei, ale wolała bym Draculaure lub Clawdeen
Jutro dodam pare fotek (sesji) z Toralei
Do Jutra!!!
 

 
Hej!
Mam świetną wiadomość!
Dziś pojechałam z tatą do Arkadii i kupiłam sobie lalke, mówiłam o Draculauri i Clodzie i o Stwórz własnego potwora.
Było to w sklepie lecz kupiłam coś zupełnie innego.
Kupiłam TORALEI!!!!
A teraz zdjęcia!
  • awatar Kristen-Chan: Dziękii xd
  • awatar Avalon.: @♥♥Monster high 88♥♥: no kot przewyższa wszystko :D
  • awatar Gość: koffam tego kota gratki
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
A teraz Fotki Clawdeen.
 

 
A to moje 2 najukochańsze stworzenia!!! <3
Maja i Mrytka
 

 
Hej!
Wiecie co kurcze denerwuje mnie to że już wycofali podstawowe lalki z monster high!.
A no i dziękuje ♥♥♥Drαcυℓαυrα ஐ Woℓƒ♥♥♥
za poinformowanie
Patrzyłam na allegro ale tam są takie ceny:
za podstawową lalke Draculauri 120 zł!!
Przesada!
Więc może kupie dzisiaj Draculaure z Clodem jak będzie rozsądna cena, lub "Stwórz własnego potwora" Pewnie słyszeliście o tym
zdjęcia:
  • awatar Kristen-Chan: @Clawdeene: Chyba nie... Ale na allegro jest do kupienia sama lala school out ale używana...
  • awatar Clawdeene: wiesz może czy jest lala school's out ale bez clawda.?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Zdecydowałam się na lalke z monster high
Na Pullip poczekam aż do świąt Bożego Narodzenia..
Wiem , wiem to kupa czasu ale lepiej to niż wcale
 

 
Byłam dziś w sklepie i poszukiwałam monsterek a mianowicie Draculauri. Była, tylko że to "Sweet 1600" i z tym Clodem, a ja chciałam taką zwykłą nie było niestety
Ale za to mam przypinki ze zmierzchu
 

 
Znalazłam śliczne Pullipy. To są "Little Pullip"
Są cudne!
Jaką sobie kupić?
 

 
Jak myślicie?
Kupić sobie taką lalke czy tą drugą?
  • awatar ♥♥Monster high 88 ♥♥: Jeśli chodzi o Drakcie to tu masz z allegro linki: http://allegro.pl/monster-high-draculaura-i2396754166.html http://allegro.pl/lalka-draculaura-monster-high-i2380283207.html http://allegro.pl/monster-high-draculaura-upiorni-uczniowie-mattel-i2391816278.html http://allegro.pl/draculaura-monster-high-matel-i2404871714.html
  • awatar Gość: 2
  • awatar Your weakness is one days. <3: Szczerze ? Te lalki mnie nie interesują, ale jak Ciebie tak to 2. ; D Zapraszam do mnie skomentuj nowy wpis.. xd
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Lubię lalki pullip.
Czyż one nie są słodkie?
więc zamierzam kupić jedną
  • awatar Kristen-Chan: Dodałam tylko zdjęcia tych lalek bo chciałam pokazać o jakie chodzi :) Ale wiem że tych nigdzie nie dostane...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Utworzyłam ten blog dlatego bo niedługo będę miała
Draculaure
 

 
Siemka! Jak już pewnie widzieliście bardzo dużo jest blogów o Draculaurze i o monster high
Noo ale co tam